1. חתן וכלה
  2. שונות
  3. תקנון

תקנון

**תקנון אתר פמפס – www.pampas.co.il

ברוכים הבאים לאתר פמפס (להלן: "האתר"). האתר מופעל על-ידי חברת פמפס ע.פ. 036780047 (להלן: "החברה" או "הנהלת האתר"). האתר משמש כפלטפורמת מסחר אלקטרוני לרכישת זרים, פרחים מיובשים, מוצרים נלווים, וכן להצגת שירותי עיצוב אירועים. השימוש באתר מותר לכל הגילאים, אך ביצוע רכישות ותשלומים באתר מותר לבני 18 ומעלה בלבד או באישור ואחריות של הורה/אפוטרופוס חוקי.



כללי


  1. האמור בתקנון זה בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד ומתייחס לשני המינים.

  2. השימוש באתר כפוף לתקנון זה ולתנאים נוספים המתפרסמים בו מעת לעת, ומהווה הסכמה מצד המשתמש לתנאים אלו.

  3. החברה רשאית לעדכן תקנון זה בכל עת וללא צורך בהודעה מוקדמת.

  4. השימוש באתר מותר לכל הגילאים, אך ביצוע רכישות ותשלומים באתר על-ידי קטינים (מתחת לגיל 18) מחייב אישור ואחריות של הורה או אפוטרופוס חוקי. התשלום בפועל יתבצע באמצעותם בלבד.

  5. החברה שומרת לעצמה את הזכות למנוע גישה לאתר למשתמשים אשר יפרו את תנאי התקנון.

  6. תנאי תקנון זה מגובים בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981, והם נכתבו בהתאם להנחיות המועצה לצרכנות ולאיגוד לשכות המסחר בישראל.



רכישת מוצרים באתר


  1. רכישה תתבצע באמצעות הוספת מוצרים לסל הקניות והשלמת טופס הזמנה הכולל את כל הפרטים הנדרשים.

  2. השלמת ההזמנה מהווה הצעה לרכישת המוצרים, והיא תאושר רק לאחר אישור התשלום על-ידי חברת האשראי ו/או שירות התשלום המקוון (כגון, Bit או PayBox).

  3. המחירים באתר כוללים מע"מ, אלא אם צוין אחרת.

  4. התמונות באתר להמחשה בלבד. יש לזכור כי מדובר בפרחים – כל פרח הוא ייחודי בטבעו ולכן ייתכנו הבדלים טבעיים בין המוצר בתמונה לבין המוצר בפועל. אין פרח זהה לחלוטין למשנהו, ואופי הסידור עשוי להשתנות  בהתאם לעונתיות, מלאי וזמינות. ייתכנו שינויים בין התמונות למוצר בפועל בהתאם למלאי, עונתיות ותנאי שוק.

  5. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבצע החלפות סבירות בפרחים או באגרטלים – תוך שמירה על סגנון, צבע ואיכות.

  6. כל הזמנה כפופה לאישור סופי של הנהלת האתר ולזמינות המוצרים במלאי.



תשלום וסליקה


  1. התשלום באתר יבוצע באמצעות כרטיס אשראי או שירותי תשלום מקוון.

  2. במקרה של תשלום שגוי או תקלה במערכת הסליקה, החברה תיצור קשר עם הלקוח לשם השלמת העסקה או ביטולה.

  3. פרטי התשלום אינם נשמרים במאגר החברה, והם עוברים דרך ספק סליקה חיצוני בלבד.

  4. החברה שומרת לעצמה את הזכות לקבוע סף מינימום או מגבלות לרכישה, בהתאם לשיקול דעתה.



משלוחים ואספקה


  1. אפשרות לאיסוף עצמי מהסטודיו בגוש עציון, מירושלים (בית הכרם) או מאפרת – בתיאום טלפוני מראש.

  2. משלוח חינם יינתן להזמנות מעל 500 ש"ח. באזורים מרוחקים (אילת, ים המלח, גולן, מטולה וכו') המחיר יתואם טלפונית.

  3. שליח עד הבית בעלות של 50 ש"ח להזמנות בסכום של 200–500 ש"ח. באזורים מרוחקים (אילת,  ים המלח, גולן, מטולה וכו') המחיר יתואם טלפונית.

  4. זמני אספקה – עד 7 ימי עסקים (לא כולל סופ"ש, חגים וערבי חג).

  5. איחור באספקה עקב כוח עליון, מזג אוויר, שביתות או נסיבות בלתי צפויות אינו באחריות החברה.

  6. במקרים חריגים של חוסר מלאי, תוצע אלטרנטיבה או ביטול ההזמנה והחזר מלא.

  7. דמי המשלוח ישולמו יחד עם התשלום על המוצר, אלא אם צוין אחרת במפורש.



מדיניות ביטול עסקה 


המוצרים הנמכרים באתר נבדקים ונארזים בקפידה לפני שליחתם ללקוח. עם זאת, במידה ומתקבל מוצר פגום, על הלקוח ליצור קשר עם שירות הלקוחות בתוך 48 שעות ממועד קבלתו, ולשלוח תיעוד של הפגם. במקרים אלו תינתן אפשרות להחלפה או זיכוי – לפי שיקול דעת החברה.

השימוש במוצרים הינו באחריות הלקוח בלבד. החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם כתוצאה משימוש במוצר שלא בהתאם להוראות השימוש, תנאי הסביבה או הובלה/אחסנה לא נאותים.
המידע המוצג באתר אינו מהווה ייעוץ מקצועי, ואין להסתמך עליו ככזה.


  1. לקוח רשאי לבטל את העסקה מרגע ביצועה ועד למועד קבלת המוצר בפועל.  הביטול יתאפשר כל עוד טרם בוצע משלוח של המוצר או הכנתו (במקרה של מוצרים בהתאמה אישית או הזמנה מיוחדת).
    במקרה שהמוצר כבר נשלח – הביטול יתבצע בהתאם לתנאי החזרת מוצר כמפורט במדיניות ההחזרות באתר.
  2. ביטול עסקה יתבצע בהודעה בכתב בלבד לכתובת: pampasdesigns@gmail.com או באמצעות טופס יצירת קשר באתר

  3. ניתן לבטל עסקה תוך 14 יום ממועד הקנייה, כל עוד לא בוצע השימוש במוצר והוא באריזתו המקורית.

  4. במקרה של ביטול עסקה העומדת בתנאים הנ"ל, יזוכה הלקוח בסכום ששילם עבור המוצר, למעט דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח – הנמוך מביניהם, בהתאם לחוק הגנת הצרכן.

  5. במקרה של פגם במוצר – יינתן החזר מלא ללא דמי ביטול.

  6. ביטול עסקה לא יתאפשר במקרים בהם המוצר הותאם אישית ללקוח (למשל: מוצרים בעיצוב אישי), אלא אם התקבלה טעות מצד העסק או פגם במוצר.

  7. ביטול לאחר שליחת המוצר – הלקוח אחראי להחזרתו על חשבונו.

  8. במקרים חריגים, הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לדחות או לא לאשר ביטול בהתאם לשיקול דעתה.



אחריות ושיפוי על המוצרים


 1. אחריות כללית


אנו אורזים כל מוצר באהבה ובקפדנות, עם זאת, במידה ויתגלה פגם מהותי בייצור או נזק שנגרם למוצר במהלך ההובלה – יש לפנות אלינו תוך 48 שעות מקבלת המשלוח, בצירוף תמונות ותיאור התקלה.

במקרה זה, תיבדק הפנייה, ובמידת הצורך יינתן החזר כספי, זיכוי או שליחה מחדש – לפי שיקול דעת החברה ובהתאם לנסיבות.

  1. המידע באתר מוצג כפי שהוא (As Is), ללא כל אחריות, התחייבות או מצג מצד החברה להתאמה מלאה לצרכים, לדרישות או לציפיות של המשתמש. השימוש באתר נעשה באחריות המשתמש בלבד.

  2. החברה לא תהיה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מהשימוש באתר או בשירותים.

  3. המשתמש אחראי באופן בלעדי לאופן בו יעשה שימוש במידע ובמוצרים.

  4. המוצרים באתר מוצעים למכירה כפי שהם, והלקוח מצהיר כי לא תהיה לו כל טענה כלפי החברה בגין התאמת המוצר, למעט אם מדובר בפגם מהותי שניתן להוכיחו.


2. הגבלת אחריות

  • החברה אינה אחראית לנזק מכל סוג, ישיר או עקיף, שייגרם כתוצאה משימוש שגוי או לא מותאם במוצרים – לרבות חיתוך, ניקוי, מגע עם מים, חום, אור שמש ישיר או תנאי לחות שאינם תואמים את הוראות השימוש והתחזוקה.

  • אין אחריות על שינויים טבעיים במרקם, צבע או צורה של מוצרים המבוססים על חומרים טבעיים (כגון פרחים וצמחים מיובשים), הנובעים מבלאי טבעי או חשיפה ממושכת לתנאי סביבה.

  • השימוש במוצרים ובשירותים הנרכשים באתר נעשה באחריות הלקוח בלבד. החברה ו/או מי מטעמה לא יישאו בכל אחריות לכל נזק – ישיר, עקיף, תוצאתי, מיוחד או אחר – שייגרם למשתמש או לצד שלישי כלשהו כתוצאה משימוש במוצר, מהסתמכות על מידע, תוכן, ייעוץ או שירות שניתנו או הוצגו באתר, לרבות עיצובי אירועים, מיתוג, המלצות עיצוב, או התאמות אישיות.
  • המידע והתכנים המופיעים באתר אינם מהווים חוות דעת מקצועית או תחליף לייעוץ אישי, והשימוש בהם הוא על סמך שיקול דעתו הבלעדי של המשתמש.

3. מוצרים בעיצוב אישי


לא ניתן להחזיר מוצרים שנעשו בהזמנה אישית, (לרבות זרי כלה, מיתוג, עיצובי קיר ועוד) אלא אם יש פגם שנגרם באחריותנו


4. נזקים קוסמטיים אחרי הפתיחה


שבר קל, קימוט או תזוזה קלה בעיצוב נחשבים לתוצאה טבעית של משלוח ופתיחה, ואינם נחשבים לפגם, כל עוד המוצר שמיש ועומד בייעודו.




הגבלת שימוש וזכויות יוצרים


  1. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לתרגם, לקשר או להשתמש בתכני האתר (כולל תמונות, טקסטים ועיצובים) ללא אישור בכתב מהחברה.

  2. סימני המסחר, שם האתר, הדומיין והעיצובים – שייכים באופן בלעדי לחברה.

  3. כל שימוש מסחרי בתכנים או במידע מהאתר מהווה עבירה על החוק ויחשוף את המשתמש לתביעה.



פרטיות וסודיות


  1. הנתונים האישיים שיימסרו על-ידי המשתמש יישמרו במאגר החברה.

  2. החברה לא תעביר נתונים לצד שלישי אלא לצורך אספקת המוצרים או אם תידרש לכך לפי דין.

  3. פרטי אשראי אינם נשמרים באתר.

  4. יתכן שימוש בקובצי Cookies לשיפור חוויית המשתמש.

  5. החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש בפרטים האישיים של הלקוח אלא לצורך השלמת העסקה ו/או דיוור שיווקי בהסכמה.



דין ושיפוט


הדין החל הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט נתונה לבתי המשפט בירושלים בלבד.


לשאלות, בירורים ובקשות ניתן לפנות בכל עת ל: pampasdesigns@gmail.com

logo בניית אתרים